Bij KILO houden we niet van lange levertijden voor designmeubels. We streven ernaar om de meeste kleinere stukken op voorraad te hebben en verzenden ze dezelfde dag als je bestelt. Als een klein artikel niet op voorraad is, kunnen we het binnen een paar werkdagen produceren. Sommige specifieke (grotere) stukken hebben een langere levertijd van 1-3 weken nodig als ze niet op voorraad zijn vanwege hun grootte of constructie. Zie de pagina met productdetails voor meer informatie.
We verzenden onze meubels wereldwijd en streven ernaar om de vrachtkosten zo laag mogelijk te houden door eenvoudige, vaste tarieven te hanteren. Als je land niet voorkomt in onze lijst met landen op de uitcheckpagina, neem dan contact met ons op en dan proberen we je tegemoet te komen.
Hieronder vind je een overzicht van onze vrachtkosten per verzendzone en de vaste tarieven voor grote en kleine artikelen. Op de productpagina’s (vermeld in de opsommingstekens onderaan de pagina) kun je zien of een product in aanmerking komt als een klein of groot stuk.
Als je meerdere artikelen bestelt, worden alleen de vrachtkosten voor het grootste artikel in de bestelling in rekening gebracht. Belangrijker nog, als je bestelling meer dan 150 euro (Nederland) of 2500 euro (alleen EU) bedraagt, is de verzending helemaal gratis.
Verzendzone Nederland (binnenlands)
Gratis verzending op alle bestellingen boven 150 euro
Verzendzone Europa
Gratis verzending op alle bestellingen boven 3500 euro
Verzendzone Azië & Australië
Verzendzone Noord-Amerika
Bij Kilo.nl geven we prioriteit aan je veiligheid en bieden we verschillende veilige betaalmethoden om ervoor te zorgen dat je winkelervaring zowel gemakkelijk als veilig is. Hieronder vind je alle betalingsmogelijkheden in onze winkel.
Jouw vertrouwen is belangrijk voor ons en daarom hebben we robuuste beveiligingsmaatregelen geïmplementeerd op al onze betalingsplatforms. Elke transactie wordt beschermd door geavanceerde beveiligingstechnologieën, waaronder SSL-encryptie, om je persoonlijke en betalingsgegevens te beschermen. We controleren onze systemen voortdurend op kwetsbaarheden en voeren regelmatig beveiligingsbeoordelingen uit om ervoor te zorgen dat uw transacties volledig veilig zijn.
Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij je betaling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Bij Kilo.nl streven we ernaar dat je helemaal tevreden bent met je aankopen. Op dit moment bieden we echter geen omruilservice. Als je niet tevreden bent met een artikel, kun je het retourneren en krijg je je geld terug.
Als je een artikel wilt vervangen, retourneer dan het oorspronkelijke artikel voor restitutie en plaats een nieuwe bestelling voor het artikel dat je wilt ontvangen. Dit zorgt ervoor dat je je nieuwe artikel snel ontvangt en dat het op voorraad is.
Ga voor gedetailleerde informatie over hoe je een artikel retourneert en voor meer informatie over ons retourbeleid naar het gedeelte Retourneren. Onze retourprocedure is ontworpen om eenvoudig en efficiënt te zijn, zodat jouw ervaring probleemloos verloopt.
Bedankt voor het winkelen bij ons en we kijken ernaar uit om u te bedienen met kwaliteitsproducten en uitstekende service.
Ben je niet blij met je stuk? Het spijt ons dat te horen, maar geen probleem. Stuur het gewoon binnen 4 weken na aankoop naar ons terug en we betalen het aankoopbedrag zonder vragen te stellen terug.
Heb je een kwaliteitsprobleem, maar ben je daar pas na 4 weken na aankoop achter gekomen? Ook geen probleem; wij staan achter ons product en bieden een levenslange garantie op de structurele integriteit. Wat betekent dit? Als een onderdeel van een van onze producten het structureel begeeft, vervangen we het kapotte onderdeel zonder kosten voor jou. Laat ons gewoon weten wat er met je onderdeel is gebeurd, welk onderdeel vervangen moet worden en wij maken dat onderdeel en sturen het naar je op. Houd er rekening mee dat deze garantie expliciet geen vlekken, kleine schilfers of krassen als gevolg van normale slijtage dekt.